NACKVISION COM

Saturday 16 February 2013

KEPERIHATINAN SEORANG PEMIMPIN


SUNGAI SIPUT: Keluhan dan rintihan Saudara Kamarudin Abd Hamid dari Kampung Kandang Hilir, Kota Lama Kanan memohon bantuan membaiki atap dan tandas rumah beliau yang telah uzor telah mendapat perhatian Ir. Hj. Ahmad Mazlan Othman (Yop Lan) . Ini adalah rentetan dari lawatan mengejut Yop Lan dan YB.Dr. Kumar tempohari kerumah beliau. Sebelum ini beliau pernah mengajukan permohonan kepada pihak UMNO/BN tetapi hingga kehari ini tidak mendapat layanan. 

Atas keperihatinan Yop Lan, kerja gotong royong bagi tujuan tersebut telah dapat dijalankan pagi ini bersama anak buah beliau diketuai oleh Saudara Ahmad Puat Abd Ghani (Pengarah Pilihanraya MTD Lintang) .   

Saudara Kamarudin Hamid yang bekerja sebagai penoreh getah dan mempunyai anak seramai sembilan orang, tidak mampu mengeluarkan perbelanjaan bagi tujuan tersebut.     Perbelanjaan membeli peralatan disumbangkan oleh Yop Lan sendiri.  Tuan rumah sekeluarga mengucapkan terima kasih kepada Yop Lan dan rombongan atas perhatian dan keperihatinan beliau.
 


















No comments:

Post a Comment