NACKVISION COM

Sunday 28 April 2013

GRAND KONVOI ANAK-ANAK MUDA PAS DUN LINTANG

SUNGAI SIPUT : Pemuda PAS Kawasan Sungai Siput menganjurkan "Grand Konvoi" dari MTD Lintang Kampung Temin merentasi Kg. Maamor/FELDA Lasah/Lintang/Lasah dan Perlop pada petang tadi bermula jam 5.45 petang dan berakhir pada jam 7.00 petang. Sejumlah 122 buah motosikal dan 42 buah kereta mengambil bahagian. (Gambar bawah, sebahagian dari peserta Kg. Loh/Karai sedang bersedia untuk berlepas ke Markaz Induk MTD Lintang, di Kampung Temin.)
Selepas Solat Maghrib para peserta akan bermunajat dan dikuti jamuan santai ayam bakar (BBQ) di perkarangan hadapan Markaz Induk MTD Lintang di Kampung Temin dekat sini.Petang tadi semua peserta disambut oleh calun PR DUN Lintang Ir. Hj Ahmad Mazlan Othman (Yop Lan).
Sokongan padu anak-anak muda, golongan pertengahan dan veteran kepada Yop Lan melonjak ketahap tertinggi.  Ini satu petanda awal DUN Lintang InsyaAllah akan menjadi milik PAS dalam pilihanraya ke-13 yang akan menjelang tiba tinggal berbaki cuma 6 hari lagi. 

Pada perkembangan lain, majlis yang dianjurkan BN kurang mendapat sambutan dan terpaksa membawa anak-anak muda dari luar kawasan bagi memenuhi kerusi yang masih kosong

No comments:

Post a Comment