NACKVISION COM

Friday 12 April 2013

SUMBANGAN DANA PILIHANRAYA UMUM KE-13



SUNGAI SIPUT :Kita sedia maklum, tugas yang kita laksanakan dalam setiap gerak kerja kita untuk perjuangan menegakkan syariat Islam di dalam negara ini adalah JIHAD. Setiap sumbangan kita dalam bentuk apa sekalipun adalah merupakan JIHAD kita kepada jalan ALLAH .
Pada kesempatan yang berharga ini, tahniah diucapkan kepada Ir. Hj. Ahmad Mazlan Othman (Yop Lan) yang telah dipilih menjadi calun Pakatan Rakyat DUN Lintang  di dalam Pilihanraya Umum Ke-13 ini.
Kejayaan ini merupakan suatu rahmat Allah yang menuntut pengorbanan yang lebih besar dari semua ahli/penyokong dan orang persaorangan yang bersimpati agar manifestasi mendaulatkan syariat Allah menjadi kenyataan .
Kewangan merupakan antara beberapa faktor penggerak utama bagi menghadapi Pilihanraya Umum ke-13 yang amat mencabar.
Sehubungan ini, difahamkan Yop Lan memerlukan do’a, undi dan sumbangan anda dalam berbagai-bagai bentuk antara lain, wang tunai, tenaga kerja, kereta, pacuan empat roda (4x4), radio amatur, walkie talkie,T-shirt, makanan, bendera dan lain-lain yang anda ada untuk memenangan PAS (PR) di DUN Lintang. Sumbangan kewangan bolehlah dikreditkan terus kedalam akaun CIMB Ahmad Mazlan nombor : 14520000028107. Sumbangan-sumbangan lain bolehlah hubungi talian 019-3357111 / 010-8420052 /E-mail: yoplanlintang@gmail.com.
Layari yoplan.blogspot.com / temanloh.blogspot.com / face book: yop lan /paslohkarai. Mohon sebarkan kepada rakan-rakan & kenalan. Terima kasih atas sokongan dan bantuan anda.  

No comments:

Post a Comment