NACKVISION COM

Monday 25 February 2013

GEGAR DUN LINTANG BERSAMA YOP LAN



SUNGAI SIPUT: Bakal Calun DUN Lintang, Ir.Hj. Ahmad Mazlan Othman (Yop Lan) diiringi Saudara Ahmad Puat Abd Ghani selaku Pengarah Pilihanraya MTD Lintang bersama anggota Jentera Pilihanraya disemua peringkat menyantuni peniaga-peniaga dan orang ramai yang berkunjung membeli belah di Pasar Sehari Perhentian R&R Salak sambil bertanya khabar dan mengedarkan risalah berkala terbitan PAS .

Kelihatan peniaga-peniaga dan orang ramai yang ditemui memberi respon yang amat baik dan sempat berbual mesra dengan Yop Lan. Pada masa yang sama , beliau dipelawa memberikan ucapan santai di sebuah gerai perkarangan sebelah tepi tapak perniagaan sambil minum petang bersama orang ramai. Rata-rata para peniaga dan orang ramai yang ditemui begitu ceria menerima kunjungan Yop Lan.

Sekiranya rakyat dapat mengekalkan momentem yang ada sekarang, tidak mustahil calun Pakatan Rakyat yang diwakili PAS dapat memenangi kerusi DUN Lintang dalam pilihanraya ke-13 ini dan seterusnya menyumbang satu kerusi  kemenangan bagi memerintah Negeri Perak yang telah dirampas UMNO/BN secara tidak sah.     

No comments:

Post a Comment